Rhythm of The Rails

1.4KReport

Ne-am retras din Union Station pe la 20:00. În cântec, trenul iese dimineața și ajunge seara. Cred că lucrurile s-au schimbat de când Steve Goodman a mers cu trenul și a scris melodia. Aș putea trăi cu asta. De când l-am auzit pe Arlo Guthrie cântând despre „Orașul New Orleans”, mi-am dorit să fac această excursie. Deseori, la serviciu sau la duș, mă trec să fredonam melodia. Acum, eram de fapt în trenul legendar, călare de la Chicago la New Orleans. „Ne-am schimbat mașinile în Memphis, Tennessee” la aproximativ 6:30 dimineața, „la jumătatea drumului spre casă și am fi acolo” pe la 3:30 după-amiaza. OK, recunosc că nu a avut chiar același impact liric ca călătoria compozitorului. După cum trebuia să învăț, totuși, mai sunt câteva obiective minunate de văzut „noaptea în orașul New Orleans”. Am avut norocul să asist la unul care încă arde în memoria mea sexuală.

În mașina clubului nu se aflau bătrâni și singurul joc de cărți era jucat de o blondă subțire, cu picioare lungi, de aproape douăzeci de ani. Stătea la o masă jucând Solitaire. Sunt oarecum pe partea scundă, înțepenită. Nu m-am considerat niciodată a fi în aceeași ligă sexuală ca blondele tinere și înalte, cu siluete zvelte și sexy. Nici măcar nu sunt sigur că facem același sport. În acea noapte, totuși, am avut suficient spirit romantic și suficient spirit pentru a începe o conversație. Era prietenoasă. Am aflat că o cheamă Denise. Iubitul ei era stagiar în Jackson, MS și se îndrepta să-l vadă. Nu am fost surprins să descopăr că are un iubit și nici măcar că el era medic. Am fost puțin surprins că o tânără cu un program atât de strâns mergea cu trenul, în loc să zboare. Mi-a spus că îi place ritmul șinelor, că a relaxat-o. Ritmul grăbit și înfricoșător al călătoriei cu avionul tocmai a făcut-o încordată. Fără să-mi dea detalii, mi-a spus că, pentru această întâlnire, trebuie să fie relaxată când a ajuns acolo. Am dat din cap cu simpatie, dar nu am apăsat-o. Am băut câteva băuturi și am râs. Era pe la miezul nopții când ne-am rătăcit înapoi la locurile noastre.

În tren erau câțiva mai mult de „cincisprezece călăreți neliniștiți”, dar vagonul în care eram era puțin populat. Denise și-a mutat lucrurile câteva rânduri înapoi pe scaunul de peste culoar față de al meu și am mai vorbit în șoaptă puțin înainte de a ne scoate păturile. Niciunul dintre noi nu făcuse bani în plus pentru un vagon de dormit. Sunt suficient de scund pentru a putea dormi în majoritatea spațiilor și chiar am reușit să mă întind pe cele două scaune, cu capul spre fereastră, puțin încovoiat, dar moderat confortabil. Denise era mai înaltă decât mine cu vreo jumătate de picior; cea mai mare parte din înălțimea ei suplimentară era în picioarele ei lungi și bine forme. Și-a înclinat scaunul până la capăt. am închis ochii. Ritmul șinelor mi-a legănat ușor corpul. Fusese o noapte bună. Nu știam ce sau cine avea să vină.

Eram aproape adormit când l-am auzit pe dirijor anunțând sosirea noastră în Carbondale. Cu ochii închiși, am ascultat cum plecau oamenii din apropiere. Eu și Denise aveam acum întregul spate al vagonului pentru noi. M-am uitat peste el și părea că doarme. Părul ei lung și blond și rama subțire de sub pătura roz făceau o priveliște frumoasă în lumina slabă. Când trenul a ieșit din Carbondale, m-am instalat să dorm. Sau, asta am crezut că voi face.

Am auzit-o pe Denise târâind pe scaunul de peste culoar. M-am gândit că probabil că avea puține probleme să se simtă confortabil. Deschizând un ochi, a devenit evident că, sub pătură, își scotea blugii. Imaginația mea și-a imaginat picioarele lungi și subțiri goale până la chiloți. Apoi, și-a imaginat chiloții și movila păsăricii conturate pe țesătură. Cocosul mi s-a ridicat cu gândul. Eram aproape pierdut în vise excitante când am auzit puțin mai multă mișcare pe culoar. Prima mea reacție a fost simpatia pentru dificultatea ei de a se confortabil, chiar și cu blugii scoși. Când am deschis din nou un ochi pentru a arunca o privire, a doua mea reacție a fost o uimire plăcută.

Întinsă pe spate pe scaunul înclinat, își desfăcuse picioarele. Mâna ei dreaptă era sub pătură și între picioare. Nu mi-am putut spune dacă mâna era în sau peste chiloții ei, dar cu siguranță o freca încet în sus și în jos de-a lungul cunei. Ochii ei erau închiși. Încet, mâna mea s-a deplasat pentru a-mi elibera erecția. Sub pătură, am ținut-o în mână și mi-am trecut încet degetele de-a lungul axului în timp ce o priveam pe Denise mângâindu-și păsărica. Am continuat așa câteva minute în mașina întunecată, ea pe spate, cu ochii închiși, eu de partea mea, cu un ochi deschis, amândoi mângâindu-ne ușor, amândoi crescându-ne ritmul atât de încet.

Când și-a ridicat genunchii, i-am pierdut urma mâinii, dar nu a ritmului. Șoldurile începuseră să se legăne cu mișcările mâinii. Ea făcea mici împingeri pelviene în mână. Buzele ei se întredeschiseră și o auzeam scoțând sunete blânde de gemete în fundul gâtului. Șoldurile ei se legănau în timp cu clacănitul trenului pe șină. Trenul se mișca destul de repede pe această porțiune. Am început să-mi pun penisul la aceeași bătaie rapidă și constantă. Era ca și cum ai fi în ton cu universul. Tânăra pisică a lui Denise, trenul cu viteză și penisul meu dur erau toate sincronizate. Știam că nu pot menține acest ritm foarte mult timp. Inima îmi bătea cu putere, înghinarea mea era încordată odată cu creșterea orgasmului și devenea din ce în ce mai dificil să-mi rețin respirația grea. Auzeam respirația Denisei ieșind în gâfâituri zdrențuite. Picioarele îi erau larg depărtate. I-am putut vedea din nou nodul mâinii. Părea că avea mai multe degete în interiorul păsăricii și le pompa în ritmul insistent al șinelor. Apoi, vă jur, trenul a luat viteză.

Legendarul „Oraș New Orleans” se grăbea spre Kentucky. Denise se grăbea spre orgasm și am fost alături de ambele curse. Șoldurile ei se împingeau la bătaia mai rapidă a roților de oțel, degetele ei pompate prinseseră și ele ritmul care se intensifica. Capul ei era dat pe spate și tremura puțin dintr-o parte în alta, în timp ce restul corpului ei zvelt era înfășurat în jurul degetelor ei bătătoare. I-am văzut gura deschisă larg când orgasmul a început să se reverse peste ea. Am venit în rafale puternice privindu-i trupul zvârnâindu-se sub pătura ei roz, zvâcnindu-se de mai multe ori înainte de a ajunge la o odihnă întinsă, gâfâind. Încă prefăcându-mă că dorm, m-am răsturnat pe scaun pentru a-mi muta corpul în raport cu noul loc umed al păturii mele.

În timp ce am început să adorm, am auzit-o pe Denise cântând încet sub răsuflarea ei.

„Noapte bună, America. Ce mai faci?"
Am zâmbit la sunet. M-am descurcat destul de bine, mulțumesc mult.

Povesti similare

Tânărul meu verișor excitat

Aș spune că sunt un tânăr obișnuit, îmi plac fetele care ies cu prietenii și doar să se distreze. Merg la liceu și fac sex de câteva ori cu aceeași fată. Cu toate acestea, când am aflat că verișoara mea coboară din la, am știut că nu voi mai putea să-mi trag fata. Verii mei se numesc Todd si, sincer sa fiu, nu stiu cati ani are, dar as spune ca are 13 ani. Doar la varsta aceea sa fiu enervant, dar se uita la mine si nu-mi place sa-l dezamagesc. așa că în următoarele trei zile va rămâne cu mine...

404 Vizualizari

Ne întâlnim la lac

Ne întâlnim la lac Adam nu fusese niciodată la lac în această perioadă a anului. În mod normal, venea la cabană doar la începutul verii, bucurându-se de soare și de oamenii care se jucau în apă. Cu toate acestea, după tot ce se întâmplase, avea nevoie de ceva timp departe, iar cabana era locul perfect pentru a găsi acea singurătate. Lacul era liniștit în această perioadă a anului, puțini călători venind atât de departe după sezonul de Ziua Recunoștinței. Adam s-a asigurat că există mâncare din belșug în bucătărie, lemne de foc lângă casă și că totul părea să fie în...

259 Vizualizari

Fantezia lui Carla împlinită

Am intrat în magazin și am văzut-o pe Richard uitându-se cu adevărat în jos și l-am întrebat ce nu este în regulă. Richard mi-a spus că tocmai a aflat că soția lui îl înșală și nu știe ce să facă. I-am spus cât de rău mi-a fost și l-am invitat la niște băuturi și la un film, astfel încât soția mea Carla și cu mine să putem să ne gândim la toate. I-am spus că copiii sunt la mătușa lor, așa că nu va trebui să-și facă griji că se află în preajma unui grup de copii care țipă. Richard a...

2.3K Vizualizari

Likes 1

Fallout Four Futanari

Fallout Four Futanari — Iată, Jalbert Brothers Disposal, spuse Brand. Paige Carter, înaltă, zveltă și cu ochi cenușii, cu părul blond scurt, și-a strâns mai strâns pușca cu țeavă automată, în timp ce se uita în sus de deal la clădirile slăbite, fragmentate și joase și mormanele de resturi. Ea se uită la echipa ei de raiders cu o privire îndoielnică. Brand stătea cu binoclul fixat pe locație, cu revolverul .44 în toc la șold, aproape ascuns de armura cu vârfuri pe care o purta. Era stoic și calm, în cea mai mare parte; o dependență de psiho l-a făcut să...

1.8K Vizualizari

Likes 1

Zack și John

Zachary a așteptat cu nerăbdare să sosească noua lui dădacă. Îi făcea mereu farse noii babysitter pentru a scăpa de ei. Avea deja 13 ani și credea că poate avea grijă de el, dar părinții lui nu i-au permis și l-au tratat ca pe un copil. Ding Dong! „Zachary, vino aici să o cunoști pe dădacă”, a spus mama lui. Zackary a coborât scările așteptând să vadă o bătrână trecând prin ușă, dar s-a înșelat. O bătrână nu a intrat pe ușă, ci un adolescent a făcut-o. „Zachary, acesta este John.” a spus mama lui Timmy. „Locuiește pe stradă și a...

1.6K Vizualizari

Construirea haremului lui Harry - partea 1

Harry a trecut prin holuri cu un rânjet pe față. Avea o nouă sperietură în coada ochiului de la o altă întâlnire cu Voldemort. Fusese capturat și torturat de peste 3 luni, iar adevărul să fie spus că acum era puțin nebun. Oamenii l-au evitat, inclusiv vechii lui prieteni și iubita lui de dinainte de a fi capturat. Dar avea un plan. Nu făcuse decât să învețe de când s-a întors luna trecută și avea destule să știe ce putea face. Avea nevoie doar de oportunitatea potrivită. Pe hol s-a auzit un chicotit și el și-a ridicat privirea și a spus...

460 Vizualizari

Transformare_(1)

Samantha se gândi la poziția ei actuală. Era legată de toate cele 4 cu un guler roz în jurul gâtului. Un vibrator foarte mare, gros și pulsatoriu, în pizda ei odată strânsă. În fundul ei era noua ei coadă. Era negru de aproximativ 2 picioare lungime și o făcea să arate ca o fetiță drăguță de ponei. Stăpânului ei îi plăcea să fie o fată de ponei. S-a gândit la asta. Acum un an, la vremea asta, ea nu știa ce este o fată de ponei. Era încă o supusă de când își amintea, dar nu mai întâlnise niciodată asta înainte...

760 Vizualizari

Violat! de Pep Pt 1

Am simțit durerea înainte de a putea protesta față de circumferința pe care o simțeam apăsând pe gaura mea. Am crezut că visez la început. M-am întins acolo înghețat, pe burtă, în timp ce mi-am simțit păsărica întinsă dincolo de capacitatea ei. Mișcări scurte și rapide, fiecare mi-a rupt gaura, de fiecare dată când lucrul uriaș mergea mai adânc. L-am simțit bătut de colul uterin, provocându-mi de fiecare dată o durere ascuțită adânc în intestin. Păsărica mea picură sânge și precum din ciocanul monstrului. M-am zvârcolit să scap grăbindu-mă în pat. Atunci am simțit-o! O pereche de dinți ascuțiți s-au înfipt...

811 Vizualizari

Devenirea cățea mamei Pt. 3

Nu știu cât timp am stat acolo într-o băltoacă creată de mine înainte ca capul să nu mi se mai învârtească. Pe măsură ce mi s-a limpezit capul și mă gândeam la ce s-a întâmplat, am simțit că fața mea începe să ardă de jenă și o groază mi-a umplut stomacul când m-am gândit că cineva știe că port lenjerie de damă... dar, în același timp, am început să fac simt acea agitație familiară acum în pula mea, când a început să se înțepenească din nou. Știam că trebuie să curăț lucrurile, așa că m-am dezbrăcat de toate hainele și m-am...

492 Vizualizari

Micul secret murdar_(2)

În primul rând, aceasta este o poveste adevărată. Sunt un tanar de 24 de ani. Sunt in forma, am o cariera profesionala, am succes pana acum si am o iubita frumoasa de 4 luni. În acest moment al relației noastre, am decis că o vacanță împreună ar fi cireașa de pe un tort de luna de miere plin de sex până acum. O privire rapidă pe internet și am găsit zboruri rezonabile către Europa, din fericire unde un alt prieten era în vacanță în același timp; în 2 săptămâni am fost liber. Aterizat în căldură, am ajuns repede la apartamentul nostru...